środa, 25 września 2013

Zrób to sama

W sklepach kuszą i uwodzą pięknymi kwiatami ...
Chciałoby się mieć je wszystkie ale ... czasami trzeba oszczędzać ...
i sięgnąć po nożyczki oraz skrawek papieru :)

Przedstawiam bardzo prosty sposób na samodzielne wykonanie różyczki.
Wystarczy mieć:
- nożyczki (te kupiłam w Empiku za 8zł)
- kawałek papieru
- troszkę kleju
- chęć :)


tniemy dookoła


tniemy


dalej tniemy :)


zwijamy


tak wygląda zwinięta


odwracamy


dajemy trochę kleju


i ... tyle :)


zawsze można dorobić kilka do kompletu :)


Może się komuś przyda taki mini kursik :)

12 komentarzy:

  1. Dobo rozciągnij się... A zrobię sobie takie fajne kwiatki. ^^ Pozdrawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszły kwiatuszki :)
    Tyle mnie nie było na blogu bo praca ostatnie egzaminy i jak widzę ile pięknych rzeczy ostatnio u Ciebie powstało to aż mi wstyd bu u mnie pustki....
    Wybierasz się na zlot do Krakowa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No właśnie, dawno Cię nie było! Ale dałaś radę tak? :) Do Krakowa nie :( W Rzeszowie będę :)

      Usuń
    2. Taaak, dałam choć nie powiem łatwo nie było - ale teraz oby na prostą :)
      A w Rzeszowie też będę ! :D

      Usuń
  3. Wspaniały kursik, tylko mam nożyczki w ząbki, jak się zaopatrzę to na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kursik wspaniały!!!
    Ładnie opisałaś.
    I zdjęcia napewno każdemu pomogą każdemu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kursik, świetny efekt! Muszę wypróbować przy najbliższej okazji :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak prosto i ładnie:-), na pewno skorzystam!

    OdpowiedzUsuń