wtorek, 26 listopada 2013

Zima

Jak zima to zima :) 
U mnie dziś delikatnie sypie śniegiem  ...
Mam nadzieję że za niedługo wsadzę syna na sanki :) 

wesołych świąt, boże narodzenie scrapbooking kartka

wesołych świąt, boże narodzenie scrapbooking kartka

wesołych świąt, boże narodzenie scrapbooking kartka

A póki co dwie miny z wczorajszego spaceru :)

1. Mama ... nie mów mi co mam robić ...


2. Mama ... ja chcę tam gdzie Ty nie chcesz !!!!!


Ja nie wiem ... taki mały a już chce być samodzielny. 

Dzięki za odwiedziny :) Miłego dnia :)

10 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, a dzieci zawsze chcą co innego niż rodzice albo iść w inną stronę niż rodzice. Takie życie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka !!!
    No i Twoje ulubione zagięcia o ile dobrze pamiętam.
    Nie wiem jeszcze jak to z dziećmi, ale jak pomyślę o dzieciństwie to też tak miałem ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze głośno protestuje!! ;)))) Śliczna zimowa karteluszka :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie delikatna :)) A maluszek ile ma? Bo u mojego dwulatka miny takie same... I włosy z głowy wyrywam, bo nie słucha się wcale :(((

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka. Bardzo podoba mi się jej delikatność i ta falbanka. :)
    Synek słodziak, chce kierować własnym życiem. Mama nie zawsze przecież wie co dla mnie najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie mnie rozczuliło,że aż o karteczce zapomniałam ;p
    śliczna i delikatna a synek zawsze powtarzam słodziak!

    OdpowiedzUsuń